Saturday, March 19, 2011

Menunggu detik 12 malam...

Wahhhh!!!!! Lama sungguh aku x mengupdate blog, nampaknya dah banyak sungguh sawang2 diblog ku... huhuhu... banyak sangat sifat M dlm diri aku nih...xbagus tul.. huh! ( marah dgn diri sendiri...(^__^) )
Anway... rasa macam cepat betul masa berlalu..rasa macam baru semalam je tahun 2010 tup..tup.. dah 2011 bulan 3!!!! wah!! hehehe...
Tepat jam 12 malam nih adalah anniversary aku dgn mr Attholib yg ke-6.... Rasa mcm baru semlm je kami berkahwin, dah lama rupanya....hurm..moga Allah sentiasa memberkati hubungan kami & melindungi kami dr anasir2 yg tidak dikehendaki.. Aminnnn.... Lagi beberapa minit detik 12 mlm...masa yg paling aku dan Mr Attholib tgu2.. hehehe... Time for candle light dinner... huhuhu... daaaaa....




p/s: Lagu nih aku tujukan khas buat kami berdua... hihihi... ( dsbbkan En Attholib suka sgt layan lagu lama2 so aku dedikasikan lagu ini utk kami sempena anniversary kami ini....)

3 comments:

  1. Terima kasih honey :) Tang lagu lama tu tak tahan nak dengar tu.. hehehe

    ReplyDelete
  2. Hahaha..... tp suka lagu nih kan? sweet je..

    ReplyDelete
  3. perghhh...laki bini je dalam ni...mcm ne nak kluau balik ni....tolonggggg...anyway...selamat pengantin baru...

    ReplyDelete