Sunday, December 12, 2010

Ahn young ha say yo!

Siapa suka tengok citer korea??? (angkat tangan..hehehe). Mesti ramai yang suka & ramai gak yang tak berapa minat nak tengok citer korea nih... skrg nih kat TV8 cerita korea bertajuk Oh My Lady sedang rancak dimainkan...nak abis dah pon citer tu...ari isnin ni last episode....aku tak kan miss citer nih...hehehehe...hubby aku pun layan gak... (sebenarnya dia terpaksa tengok....kakaka) tp dia selalu nya sebuk dgn keje dia... (wat blog & website... sesapa nak suruh hubby aku wat kan blog @ website dialu-alukan...hehehe... promote lg...) tapi aku paling suka citer Boys over flowers citer tuh memang best (bg aku la).

 
Sebenar nya cerita ni diambil dari citer Meteor Garden (Taiwan) / Hana Yori Dango (Japan) . Biasa la if cerita yang best mesti akan ada beberapa versi... macam juga lagu betul kan apa aku cakap?? Pelakon dia  plak memang hensem-hensem belako & comey lote kata ore klate...hihihihi.... Kim Hyun Joong & Lee Min Ho adalah  my favorite actors....they r awesome!!!! walah...terlebih suda aku nih....puji melampau lak...if nak tau, sume ost dlm citer nih aku ada...(nak??? lenkali la aku bg....hihihihi...).

Eh sepatutnya aku citer pasal cerita yg sedang rancak di mainkan kat TV8 Oh My Lady! citer nih pun best gak tau...tengok la...( tapi isnin ni last) oh ya lepas citer  Oh My Lady nih  tukar citer baru lak He Is Beautiful pd 14 dec 2010 (saje nak promote) sape yg suka nak tengok bleh la tengok ye. Pada sape yang tak berapa suka tu g la tengok citer lain....ok la aku nak tengok citer kat TV9 nih citer seram...macam menarik... Daaaaa...


No comments:

Post a Comment