Monday, December 20, 2010

cool monday

Cepat betul masa berlalu pejam celik, pejam celik dah isnin semula, rasa mcm bru je isnin dah isnin semula. Tapi aku suka ari isnin sbb isnin kat opis aku tak bnyk kerja..hehehe... aku sukaaaa...hahahaha..
Masa nak balik ( wah cerita psl balik aje) td aku tgk cuaca dah mendung tp blom ujan lg. Aku bernasib baik sbb bila aku dah berada  dlm bas baru hujan turun lebat! Sejuknya hanya Tuhan saja yg tahu...menggigil juga  la aku dlm bas tuh, tgn rasa mcm dah beku je ... tp sempat jugak aku tertido dlm bas...hahaha...

En Attholib  kata aku nih mcm Nobita bleh tido kat mana2 pun @ asal letak kepala pasti tak sampai 5 minit dah bleh tido. Tapi kalau aku Nobita En Attholib tuh Doraemon la...ngeh..ngeh..ngeh..

p/s: Masa aku turun dr bas en Attholib dtg amik aku dgn payung hehehe...terharu..tq lalink.

No comments:

Post a Comment