Monday, December 13, 2010

Jangan tido lagi

Aduyai... mata nih tak rasa mengantuk lak... pejam celik, pejam celik, pusing kanan, pusing kiri, sume aku dah cuba buat untuk melelapkan mata nampaknya mata nih tak mengantuk lagi nih... so aku decide on laptop bukak blog nih... tapi nak citer apa ek????.... besok bukan keje pun so tido lambat pon tak ape ( aku amik cuti utk abes kan sisa-sisa cuti yg masih ada maklum la nak masuk tahun baru )..... dah kul 2am rupenya...nih mesti sbb tak leh tido sbb tengok citer seram kat TV9 tadi nih... (aku tak tahu apa kena mengena citer tuh dgn aku tak leh tido hihihihi..) citer tuh aku tak berapa paham pun...cerita thai....malas la aku nak ulas citer tu bkn aku paham tapi tengok je.. .hahahahaha...tapi yang aku tau masa tengok citer tu pejam mata gak aku! cis! apa la yang aku takut sebenarnya.

Nape org Siam ke Indon ke if buat citer seram nampak real seram tapi org Kita macam tak berapa nak seram..nak kata budget tak cukup Siam & Indon bukan kaya sgt pun negara diaorg. Bukan aku nak kata filem kita tak bagus, BAGUS!!!  Kita patut sokong Filem kita ye....bkn semua filem kita tak berkualiti! Jika kita tak sokong filem kita sapa lagi! Cayuk pengiat filem kita!! Wah! aku rasa dah macam pengkritik filem, tapi yang tak bertauliah!!! (padahal hampeh tak tau apa pasal filem pun...kwang3x...)


Apa la yang aku merepek nih! Nih mesti sume sbb mata tak mao tido lagi... perut pun berkeroncong semacam je tak kan lapar lagi kot? tadi dah makan rojak (beli kat pasar mlm) sebelum kul 9pm. on FB takde plak kengkwn yang tgh on9.....nape la sume tido awai. nape takde yang on9 nih?? haloooooo.... la aku sorg je yang berjaga lagi rupanye...ngeh..ngeh..ngeh... ok la nak g wat roti bakar jap. Makan roti bakar tak menggemukkan betul ke? Tibai je la...sabar ye perut.....


No comments:

Post a Comment