Monday, December 13, 2010

Hari makanan sihat..(^_^)


Yesss!!! Ari nih  aku cuti tp still kena bgn awal sbb nak pergi bank utk settelkan hal polisi insuran yg telah aku ilangkan. Entah mana la aku letak dokumen yg penting camtu . Cuai betul aku nih…tp nak buat cam mana benda dah hilang buat je la yg baru. Must be careful next time… td dah pergi Pesuruhjaya sumpah untuk pengesahan borang tu. Masa balik lalu depan Tesco singgah jap la shopping2 dulu. Tetiba dpt idea nak buat salad macam kat pizza hut tu bubuh sos thousand island mesti sedap..terliur gak la. Thousand island,  epal, pear, anggur, capsicum, kacang merah. Salad & tomato dah ada kat dlm fridge..itu je la kot. Ok semua dah cukup bleh la bayar…eh..eh..tetiba aku ternampak sushi  1 peket (dlm nya ada 8 ketul ) rm7.50, murah tuh bleh la lunch dgn sushi je ari nih. Salad plak mkn petang nanti hehehe….ok la tuh menu utk org berdiet macam aku..hahaha… diet ker? 

Dah lari dr tujuan asal nih..sepatutnya settelkan dulu pasal insuran tu tp sempat bershopping plak…Lepas bayar baru aku pergi bank utk hantar form polisi yang dah siap di cop & di sign oleh pakcik pesuruhjaya sumpah tu. Sampai kat bank tuh aku terus ke kaunter pertanyaan dan brader tu suruh aku ke kaunter 4. Aku serahkan form td pd  wanita kat kaunter tersebut & dia tanya untuk apa. Aku kata la utk polisi insuran aku yang hilang aku nak request baru.
Bank: Ok.  cik boleh tinggal kan form tu disini apa-apa nanti kami akan hubungi cik. Boleh tinggal kan no phone cik?”
Aku: Tak payah isi apa-apa form ke kak?
Bank: tak apa tinggal kan aje no phone. Anything kami akan hubungi cik semula
Aku: ok. Terima kasih.

Laa..senang bangat cam tu je…aku pun blah je la dari situ. Sampai rumah….sushi time…. Makan sumeeeeee…nyam..nyam..
 Sushi nih dah tgl separuh aku mkn baru teringat nak amik pic...
nasib baek tak abes lagi...hihihihi..
nih plak salad utk makan ptg...nyam..nyam.. 
walaupun nmpak buruk tp sedap.cuba lah...hehehe..

2 comments: